Tantárgy adatlapja
A
kommunikációs alapképzés keretein belül a hallgatók két szakirány közül
választhatnak, ezek a Multimédia specializáció, a Közkapcsolatok
specializáció A Közkapcsolatok specializációs etalon vizsga célja, hogy a
hallgatók számot adjanak az általuk választott specializációhoz kapcsolódó ismereteikről. |
A 2–5
legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
Kötelező olvasmányok: ANTHONISSEN, Peter Frans: Kríziskommunikáció. Budapest, HVG,
2009. 42-88, 159-199, 221-255. NYÁRÁDY Gáborné – SZELES Péter: Public Relation I., Budapest, Perfekt,
2005, 209 BEKE Tamás: A public relations
szakma története. Budapest, Management, 2001. 11-127 BAKACSI Gyula: Szervezeti magatartás és vezetés.
Budapest, Aula, 2010. 17-30, 141-146. SZELES Péter – SZŰCS Tamás – VARGA
Zsolt: Hírnévmenedzsment. Budapest,
Révai Digitális, 2013. 283-300. ANGYAL
Ádám: Vállalatok társadalmi
felelősségvállalása. Budapest, Kossuth, 2009. 18-52, 103-157. RIES, Al –
RIES, Laura: A pr tündöklése, a reklám
bukása. Budapest, Geomédia, 2005. 221-239. |
Azoknak az
előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás,
képesség stb., KKK 7.
pont) a felsorolása, amelyek kialakításához a tantárgy
jellemzően, érdemben hozzájárul |
a)
tudása -
a kommunikáció és média területét meghatározó
társadalmi, strukturális tényezőinek megismerése
="mso-list:Ignore">-
b)
képességei -
a szakterület összefüggéseiben való eligazodás -
szakmai szóhasználat során a szakmai szókincsek
magabiztos használata c)
attitűdjei - nyitottság a
szakmai innováció iránt - szakmai
módszerek tudatos képviselete d)
autonómiája és
felelőssége a szervezeti
struktúrában önállóan és felelősséggel szervezi munkáját önálló, konstruktív
és asszertív az intézményen belüli és kívüli együttműködési formákban |