óraadó, PhD
A Debreceni Egyetem BTK Interdiszciplináris Társadalom- és Bölcsészettudományi Doktori Iskolában 2013-ban Neveléstudományokból doktorált. Egyetemi tanulmányait a Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK nappali tagozatán, szociológia szakon végezte. Szakirányú végzettsége a település-és kisebbségkutatás, valamint a szociálpolitikára irányult. Az egyetemi tanulmányok ideje alatt ösztöndíjjal a Friedrich-Alexander Universität Erlangen - Nürnbergi Egyetemen szociológia előadásokat hallgatott. Az egyetemi diploma megszerzése után 2002-től az MTA Regionális Kutatások Központ Térségfejlesztési Kutatások Osztályának munkatársaként, majd 2004-től az Országos Közoktatási Intézet, új nevén Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetben dolgozott. A Kutatási, Elemzési Központ munkatársaként társszerzője volt a „Jelentés a magyar közoktatásról 2010” kötet „A közoktatás irányítása” című fejezetnek. 2016-tól az Intézet tudományos munkatársa, majd 2019-től a Kutatóintézet megszűnése után az Oktatási Hivatal Köznevelési Elemzési Főosztályán vezető hivatali tanácsosként dolgozik. Közel 17 éve folytat felsőoktatási oktatói tevékenységet, korábban más egyetemeken (SOTE, KRE) is tanított. Több mint 50 publikációval rendelkezik az oktatáskutatás, a köznevelés területén, melyek elsősorban oktatás-és nevelésszociológiai, intézményi szintű empirikus kutatások és elemzések.
A Hungarian Educational Research Association tagja, illetve a HERA Felügyelőbizottsági tagja. Az MTA Szakmódszertani Programtanács felkérésére szakértői véleményeket készít. Német nyelvből felsőfokú, angolból középfokú nyelvvizsgával rendelkezik.