Az előadóról:
Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte 1985-ben. A legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós, televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti, hiszen itt folyamatosan és intenzíven a legjobbaktól, négyszemközt tanulhat. A Petőfi Délelőtt szerkesztő-[riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort, rádiózott, kommunikációs tanácsadóként dolgozott kisebb és nagyobb cégeknek. A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként vett részt. Jelenleg saját cégével a BrandTrend Kommunikációval - célja, hogy minden felületükön (BrandTrend.hu, SocialBranding.hu, BrandTrend Hírlevelek, BrandTrend kerekasztal beszélgetések, BrandTrend konferenciák) a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.
- A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tag (2005-2008), a Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja.
- 2007 óta EFFIE zsűri tag.
- A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola óraadója, a CSR szakirány vezetője.
- Jelentős konferenciák és kerekasztal beszélgetések moderátora.