A Kreatív csoport országos reklámversenyén a kreativitásért járó különdíjat egy teljes létszámban Pázmányos diákokból álló csapat nyerte meg. Két szociológus és egy kommunikáció szakos hallgatónk 118 jelentkező csapat közül vitte el a különdíjat a döntőben.
A verseny célja az volt, hogy a lehetőséget adjon a felsőoktatási intézmények tanulói számára, hogy megmutassák, egy egyszerű C-vitaminból is lehet fiatalos, „cool” márkát csinálni. A feladat egy vitamin tartalmú rágótabletta bevezető kampányának, vagy annak kommunikációs anyagainak elkészítése volt, termékbevezetés, print, POS, reklámfilm, internet kategóriákban lehetett nevezni.
A versenyre előzetesen 118 csapat jelentkezett, akik közül végül 45-en adtak be érvényes pályázatot. A zsűri két lépésben értékelte a nevezéseket, először rövidlistát állítottak fel, amire a tíz legjobb pályázat került, majd a személyes prezentációk következtek az A38-hajón május 18-án. A díjátadón a döntőbe jutott tíz csapat és az öt kategória-győztes vehetett át díjakat, végül a kategória-győztesek közül kiválasztott legjobb csapat vette át a fődíjat.
A zsűri egy kreativitás különdíját a pázmányos csapat, a Tuvalu Crew kapta. Papp Zoltánnak, Benedek Csanádnak és May Gábornak ezúton is gratulálunk kiemelkedő teljesítményükhöz.