A beosztáshoz tartozó lényeges feladatok:
- A szükséges belső szabályozás, körlevelek és űrlapok kidolgozásának segítése.
- Részvétel a doktori iskolák tanácsainak ülésein, az ülések megszervezése és a jegyzőkönyvek eljuttatása minden érintettnek.
- Kapcsolattartás a doktori iskolák vezetőivel, a műhelyvezetőkkel, valamint a hallgatókkal.
- A felvételi eljárás szervezése, adminisztrációja.
- A beiratkozás megszervezése, lebonyolítása (hallgatók értesítése, beiratkoztatása), a beiratkozás adminisztrálása.
- A doktori iskolák vezetőinek irányításával órarendek összeállítása, oktatók felkérése, hallgatók értesítése, teremfoglalás, szükséges oktatástechnikai eszközök biztosítása.
- A doktori képzésben részt vevő hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése (hallgatók értesítése, indexek, személyi adatlapok vezetése, folyamatos frissítése, törzskönyvi lapok vezetése).
- A tanulmányi ügyek kezelése a NEPTUN rendszerben (beiratkoztatás, tantárgyak, kurzusok meghirdetése, vizsganapok meghirdetése, vizsgalapok elkészítése, hallgatók adatainak felvitele és folyamatos frissítése).
- A hallgatók pénzügyeinek intézése, a hallgatói pénzügyek koordinátorával együttműködve.
- A doktorjelöltek ügyeinek adminisztrációja. A doktori szigorlatok előkészítése, jegyzőkönyv vezetése.
- A doktorjelöltek nyilvános doktori védéseinek előkészítése, az előzetes házi védésekkel valamint a szigorlattal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása. A házi védéseken való részvétel és a jegyzőkönyvek elkészítése. A nyilvános doktori védésről a szakmai és a kari fórumok kiértesítése, a jegyzőkönyv vezetése.
- Statisztikák készítése.
- A doktori iskolák honlapjának folyamatos figyelemmel kísérése, frissítése. Részvétel a Doktori és Habilitációs Iroda honlapjának tartalmi fejlesztésében.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős munkaviszony
Munkavégzés helye: 1088. Budapest, Mikszáth Kálmán tér 1.
Bérezés: Megegyezés szerint
A beosztás betölthetőségének időpontja: A beosztás legkorábban 2013. november 10. napjától tölthető be
Pályázati feltételek:
- felsőfokú végzettség
- középfokú C típusú nyelvvizsga angol nyelvből
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Neptun-rendszer kezelői szintű ismerete
- egyéb nyelvvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó személyi adatait is tartalmazó részletes szakmai önéletrajz,
- az önéletrajzban szereplő információk igazolására szolgáló dokumentumok (bizonyítványok, oklevelek… stb) másolatai
A pályázat benyújtásának határideje: Folyamatos
A pályázat benyújtásának módja:
E-mailben, a következő címre: kiss.kornelia@btk.ppke.hu
A tárgyban kérjük feltüntetni, hogy „oktatásszervezői pályázat”!
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt Kiss Kornélia irodavezető tud nyújtani a 061/235-3036 telefonszámon, vagy a fenti e-mail címen.
A pályázat elbírálásának módja: A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján választottak személyes meghallgatására kerül sor. A pályázók a pályázat eredményéről az elbírálást követő 8 napon belül értesítést kapnak.
A pályázat elbírálásának várható időpontja: 2013. november
A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük. Benyújtott pályázati dokumentumokat nem szolgáltatunk vissza!