Tantárgy adatlapja
A hallgatók megismerkednek a funkcionális francia
nyelv azon kifejezéseivel és szerkezeteivel, melyeket a gazdasági
szakanyagokban olvashatnak, a rádióban és a televízióban hallhatnak.
Elsajátítják a gazdasági-üzleti levelezés legfontosabb szabályait, megtanulnak
francia nyelven önéletrajzot írni, kísérőlevelet szerkeszteni, pályázatokat
készíteni. Specifikus szókincsük bővül a mindennapi gazdasági tranzakciókban
használt szavakkal és kifejezésekkel. |
A 2–5
legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
Claude Le
Goff, Le nouveau French for Business,
Le français des Affaires, Les Editions Didier, Paris, 2000, 191 old., ISBN 9782278044085 Simone Oudot
– David L.Gobert, La France, Culture,
Economie, Commerce, Houghton Mifflin Company – Waveland Press, 1992, 193
oldal, ISBN 0395344867 Max Dany–Jean-Robert Laloy, L'hôtellerie et le tourisme, Hachette,
Paris, 1993, 127 old., ISBN 2-01-017709-6 |