Tantárgy adatlapja

Tárgy neve: Integrált szakmai kommunikáció
Tárgy kódja: BBNKM14400
Óraszám: N: 2/0/0, L: 0/0/0
Kreditérték: 3
Az oktatás nyelve: magyar
Követelmény típus: Kollokvium
Felelős kar: BTK
Felelős szervezeti egység: Kommunikáció- és Médiatudományi Intézet
Tárgyfelelős oktató: Dr. Ujvári Hedvig
Tárgyleírás:

 

Kötelező irodalom:

Horváth Dóra – Bauer András: Marketingkommunikáció. Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Bp.: Akadémiai Kiadó, 2013. 437 lap. ISBN 978 963 05 9342 7

 

Ajánlott irodalom:

Brochand, Bernard – Lendrevie, Jaques: A reklám alapkönyve. Bp.: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó, 2004. ISBN 963 224 793 0

Sas I.: Reklámpszichológia. Bp.: Kommunikációs Akadémia, 2005. ISBN 963 219 740 0

 
 

A tárgy az alábbi képzéseken vehető fel

kommunikáció- és médiatudomány BANT-XKM alapképzés (BA/BSc/BProf) Nappali magyar 6 félév BTK
szechenyi-img-alt