Tantárgy adatlapja
A kurzus
célja: A hallgatók megismerjék a PR és
Marketing alapfogalmait és alapvető ismeretekre tegyenek szert a PR és
Marketingeszközökről, azok alkalmazásáról a vezetői munkában. A főbb
tematikai csomópontok:
|
A 2–5 legfontosabb kötelező,
illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
Kötelező irodalom -
Al
Riies-Jack Trout: A merketing 22 vastörvénye, 2009. Bagolyvár Kiadó -
Mónus
Ágnes: A bizalomépítés művészete – szakmai lektor (Edge 2000 Kft, Budapest,
2003, 148 oldal) -
Philip
Kotler, Kevin Lane Keller:
Marketingmenedzsment, Akadémiai Kiadó, 2012 -
Sós Péter
János: Mindennapi PR-ünk, Gyakorlati Public Relations 2009, Budapest: B. Swan
Partners Kft., 2009 Ajánlott
irodalom: -
Szeles
Péter: Public Relations a gyakorlatban. Geomédia Szakkönyvek Bp., 1999. |
Azoknak az
előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás, képesség stb., KKK 7.
pont) a felsorolása, amelyek
kialakításához a tantárgy jellemzően, érdemben hozzájárul |
a)
tudása - Ismeri a PR marketing területeken elméleti alapjait. - Ismeri az eredményorientált vezetés jellemzőit. - Ismeri a szervezeti eredményesség, és a
változásmenedzsment elméletét, gyakorlatát. b)
képességei -
Képes a PR
és marketingstratégia kidolgozására, alkalmazására -
Képes fejlesztésközpontú
stratégiai gondolkodásra -
Képes
vezetői célok megvalósítása érdekében a feladatok operracionalizálására az
eredményesség elérése érdekében c)
attitűdje -
Képviseli
az együttműködés fontosságát. -
Elkötelezett
a problémamegoldás mellett. |