Tantárgy adatlapja
A 2–5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, (esetleg oldalak), ISBN):
Kötelező irodalom:
McQuail, Denis: A tömegkommunikáció elmélete. Osiris Kiadó, Budapest, 2003. 169-212.
Nyárády - Szeles: Public Relations II. Perfekt. Budapest, 2005 7.2. fejezet, 101-180.
Nógrádi Gábor: Ide nekem a címlapot is! A médiakapcsolatok művészete. Presskontakt Kiadó. Budapest, 2004, 17-44, 76-116, 123-191
Ajánlott irodalom:
O’Sullivan, Tim – Dutton, Brian – Rayner, Philip: Médiaismeret 5. fejezet. A média intézményrendszerének működése. Korona Kiadó, Budapest, 2002, 213-295.
Kaposi Ildikó: Sajtótámogatás. Médiakutató, 2000. ősz, 7–17.
Kollár Csaba: PR és sajtókapcsolatok, Protokollár Gazdaságkommunikációs Ügynökség, 2004.
Sarah Silver: A médiáról civil szervezeteknek, Demnet, 1997.
Claire Austin: A PR, vagy a közönségkapcsolatok alapjai hét leckében, Park, 1992.
Szeles Péter: Public Relations a gyakorlatban, Geomédia, Budapest, 1999.
Bernáth László (szerk.): Új műfajismeret, Sajtóház Kiadó, Budapest, 2002.
Zsolt Péter: Médiaháromszög. EU-Synergon. Budapest, 2004.
Pratkanis, A., Aronson, E.: A rábeszélőgép. Ab-Ovo. Budapest, 1991.