Tantárgy adatlapja
A kurzus
célja, hogy megismertesse a hallgatókat a piac- és közvéleménykutatás
elméleti hátterével és gyakorlatával. A kurzus során az egyes piac és
közveleménykutatási megoldásokban általában véve mély és részletes
ismereteket és gyakorlatot kell szerezniük, a félév során előadást kell
tartaniuk egy kutatási terület bemutatásából. A kutatásmódszertani és
közgazdasági ismeretekre alapozva a hallgatóknak a kurzus végén egy
piackutatási vagy közvéleménykutatási problémára reflektáló kutatási tervet
kell készíteniük. |
A 2–5
legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
Kötelező irodalom: Hoffmann
Márta - Kozák Ákos - Veres Zoltán: Bevezetés a piackutatásba, 512 oldal,
2009, Akadémiai Kiadó Zrt., ISBN:9789630582926
class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;text-align:
justify;line-height:normal"> Earl
Babbie: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata, 2008, 744 oldal, ISBN 978-963-506-764-0 Angelusz
Róbert és Tardos Róbert szerk.: Mérésről mérésre – a választáskutatás módszertani
kérdései, Demokrácia Kutatások, 2006,
http://www.valasztaskutatas.hu/kiadvanyok/meresrol-meresre-szerk.-angelusz-robert-es-tardos-robert-2006,
Osiris kiadó, 2006. Ajánlott irodalom: Gyulavári
Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann--Bódi Edit,
Simon Judit, Szűcs Krisztián (2014): A marketingkutatás alapjai. Budapest:
Akadémiai Kiadó Naresh K. Malhotra – Simon Judit (2010): Marketingkutatás, Akadémiai Kiadó, Budapest,
1--14. fejezet |